Sådan Start din egen bolig rengøring forretning og tjene ekstra penge

Med stigende brændstofpriser det bare ser ud som alt, hvad vi køber dagligt går op i pris. For nogle mennesker, er det svært at gøre enderne til at mødes og få et andet job på siden at arbejde for 8 dollars i timen kommer ikke til at gøre en kæmpe bule i nogens lomme bog. En nem måde at tjene ekstra indtægt som din egen side job eller virksomhed er at afhente et par rengøring job. Der er to typer af rengøring virksomheder, bolig- og erhvervsejendomme. Bolig rengøring bliver en efterspurgt efter dygtighed og for nogle et erhverv. Nogle mennesker har ikke tid til at rense og ender med at komme hjem til en rodet hus nat efter nat i nutidens travle verden. For nogle af disse folk, der gør lidt mere, er betaler dig $50 dollars om dagen til at rense deres hus et godt tilbud. For at rense og organisere et hjem på en rengøring tidsplan kan tage så lidt som 1 til 2 timer efter en rutine er sat op. Med blot to boligområder rengøring konti du kunne være at gøre en ekstra $3000 dollars om måneden for 2 til 4 timer om dagen af lette rengøring og organisere samtidig være din egen chef. Du kan starte din egen rengøring forretning for så lidt som $500 i værktøjer og forsyninger og tilladelser. Der er et par ting du skal bruge til at starte din egen rengøring forretning, men følger de rigtige skridt kan spare dig en masse besvær sidstnævnte.

Når du først starter op en rengøring business skal du oprette et registreret selskab i din tilstand. Tager i indkomst uden at betale skat er ulovligt og folk fanget hvert år af snyd IRS, spiller efter reglerne og du vil komme ud forude. Når du registrerer din virksomhed Sørg for at liste det som en LLC selskab til at beskytte dine anlægsaktiver. Af afskærmning dig bag et aktieselskab beskytter du faktisk dig selv fra en retssag i tilfælde af, at noget skulle ske på din rengøring konto. Ting, der kan ske på en rengøring konto er du kunne være skylden hvis noget dukker op mangler, en brand kunne start når du deres rengøring eller du kunne bare være skylden for noget, der ikke er din skyld. Det koster omkring $100 til at oprette en LLC selskab i de fleste stater og dens værd penge skulle noget ske. Den næste ting du behøver er at være forsikret og fæstnede. At være forsikret og fæstnede kan beskytte dig mod fejl, som du kan gøre som ødelægge nogens bordplade, eller farvning deres nye hårdttræ gulv ved toilettet med en syre skål renere. Hidkalde omkring din lokale forsikringsselskaber og bede om citater, Sørg for at lade dem vide du shopping og den bedste pris er nødvendig.

Den anden ting du vil få brug for når starte en rengøring virksomhed er klienter. Begynde i det små og må ikke blive modløs, dette er den sværeste del for at starte dit rengøringsfirma. En fantastisk måde at konfigurere din rengøring planen er at lave en liste over de rengøring gøremål du gøre omkring dit eget hjem og skrive listen op pænt, så du kan præsentere det for dine klienter som en ala carte rengøring menu, som de kan vælge rengøring opgaver fra. Alle er forskellige og hver klient vil forvente ekstra detaljer i nogle rengøring opgave eller anden afhængigt af, hvor rent de kan lide deres hus. Reklame er lettere end de fleste tror. Den nemmeste måde at annoncere er at netværke og fortæl andre om din rengøring virksomhed bestræbelser. Det arbejder normalt altid ud at nogle kroppen kender nogen, der søger en deltid renere for deres eget hjem. En anden god måde at annoncere er at køre en lille lokale annonce i en ugentlig avis, shopper eller har magnetiske tegn lavet til din bil, dette kan koste så lidt som $75 og er nå værd at investeringen. Hvis du har en computer, som du bør hvis du læser denne artikel kan du også udskrive simple flyers og uddele dem i midten til øvre klasse nabo hætte i din by (check med lokale ordinancer på uddele flyers, før du gør dette).

Efter du har fået dig selv en eller to klienter er det tid til at sætte en pris. Mødes med dine kunder og fremlægge listen rengøringsopgaver, du er villig til at udføre. Få et godt indtryk af hvor stort området er at du er rengøring og hvor godt de vil opgaven rengøring gjort. Kommer med en rimelig pris og nedskrive deres rengøring forventninger for hver rengøring opgave du skal udføre. Nogle eksempler på rengøringsopgaver Pudse vinduer, rengøring overfladearealer, støvsugning, fejer og opsamlingsoverførsel, rengøring toiletter, rengøring badekar og bruser. Holde det simpelt at starte fordi du kan altid tilføje rengørings opgaver på et senere tidspunkt for et ekstra gebyr. Føre en fortegnelse over deres rengøring forventninger, så du kan referere til den hvis de spørgsmålstegn opgave du udfører.

Når du har fået din klient og din liste rengøringsopgaver, skal du nogle grundlæggende rengøringsmateriel. Når kører din egen lille rengøring virksomhed holder du rense forsyninger ned til grundlæggende. Du skal nok bruge en støvsuger overfladen rengøringsmidler, rengøring håndklæder, en moppe, mop spand, vindue skrabere og badeværelse rengøring kemikalier og køkkenredskaber. Ikke købe mere, end du har brug for og tjekke din rengøring hverv liste for at se, hvis du virkelig har brug for det. Når du først starter ud at købe en køre af møllen støvsugeren, der er ikke fancy og får arbejdet gjort. Du behøver en kommerciel vakuum på dette tidspunkt, fordi din ser din investering penge og en to motor opretstående støvsuger med alle klokker og fløjter er bare overkill. Hvis du er usikker på, hvad de skal købe Vær ikke bange for at spørge. De fleste rengøring leverancer virksomheder og janitorial distributører er mere end villige til at styre dig i den rigtige retning, og det er okay for at lade dem vide, at du på et stramt budget.

Når du har fået din rengøring leverancer og du har konfigureret en tidsplan med dine kunder, det er på tide at gå på arbejde. Med din første rengøring konto skal du gøre et ekstra godt stykke arbejde. Word kan spredes hurtigt, hvis du gør et godt job og flere konti kunne komme på din måde hurtigt. Det samme gælder hvis du gør et dårligt stykke arbejde, word kan spredes hurtigt og du kunne være ude af virksomhed før du ved af det. Være ærlig og altid holde gode kommunikationskanaler åbne mellem dig og din klient. Når det er tid til at fakturere din kunde får ikke fancy, en regning, skrevet på papir er så god som en, der har været professionelt skrevet. Hvis du gør vil et fantastisk job rengøring dit arbejde tale for sig selv, og hvem ved, du måske kunne selv forlade din dag job og arbejde halvt så meget samtidig være din egen chef.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *