Hvorfor åbne en butik?

Detailhandel vokser og vokser hurtigt. Som en af landets største sektorer giver detailhandlen et væld af mulighed for at folk, der har ønsket om at skabe deres egen vej til succes. En tredjedel af de 500.000 eller så nye forretninger lavet hvert år er detailforretninger. Iværksættere risikere deres hårdt tjente kapital, dedikerer deres ressourcer og gøre et liv ud af tilbyde forbrugerne noget de har brug for eller ønsker.

Muligheder og muligheder, der er forbundet med åbne en detailforretning gør det rygraden i den amerikanske økonomi. Branchen leverer en givende business for mere end 24 millioner mennesker, som tjener deres levebrød ved at sælge produkter. Detailhandlere distribuere de varer og tjenesteydelser, der forbruges af offentligheden hver dag – være det mad-, energi-, fritids- og vores hjem produkter – vores liv ville ikke være det samme uden at have steder at få disse varer og ressourcer.

De fleste af disse detailhandlere købe merchandise fra en producent eller grossist og sælge det til forbrugerne om deres forbrug. Den pris, der er opkrævet for varerne, der dækker forhandlerens udgifter og omfatter typisk et opslag, der betragtes som bruttoresultatet. Retail del af den amerikanske økonomi tegner sig for omkring 38 procent af vores bruttonationalprodukt–mere end $3 billioner dollars. Den nationale detailhandel Føderation er citeret i at sige, at mere end 1 million detailhandel virksomheder opererer mere end 1,4 millioner detailforretninger i USA alene.

Typer af detailhandlere

For at give detaljer i typerne af detailforretninger, vil vi tage et kig på de forskellige måder som en detailvirksomhed kan markedsføre produkter til forbrugeren. Husk, at alle disse virksomheder begyndte som et simpelt koncept og voksede gennem ord i munden og på grund af drive i deres respektive opmagasinere ejere.

Vores land er en fantastisk konglomerat af uafhængige butikker, store nationale varehuse, rabat kæder, nærbutikker, medlemskab klubber, nationale og regionale kæder, kategori-killer butikker og andre store detail operationer.

Store detailhandlere håber, at deres faste placeringer tiltrække en stor mængde af walk-in kunder af gaden. Disse nye gæster vil blive tilfredse med deres køb og vil sprede positive ord i munden om virksomheden til deres venner og familie. De fleste butikker har varieret merchandise visningsindstillinger og udnytte reklame både på tryk og via internettet til at tiltrække kunder.

Store detailhandlere sælger produkter til den brede offentlighed til personlig brug, men nogle også tjene kommercielle virksomheder så godt. Disse omfatter virksomheder som office leverancerne, computer og teknologi service butikker og hjem forbedring butikker.

Massive detailhandlere som Wal-Mart er fokuseret på salg af forbrugsvarer, at forbrugerne har brug for deres dagligdag mens mere speciale detailhandlere såsom “ Sunglass Hut ” tendens til at sælge produkter, som folk ønske. De fokuserer mere på unikke produkter, der opfylder de følelsesmæssige behov for debitoren og fokuserer på at skabe et brand mystique, der er tilknyttet, når nogen interagerer med erhvervslivet. Evnen til at integrere et e-handels-virksomhed inden for samlet detailhandel drift gør det selv så meget mere kraftfuld.

En detailvirksomhed kan være en fantastisk måde at starte et nyt venture. Overveje din placering og produkter klogt, stræber efter at give god kundeservice, og Administrer dine udgifter omhyggeligt og du vil snart være på vej til at have en bæredygtig detailforretning.

Add a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *